Voorbereidingen Amerika 2015 - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Amerika 2015 - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Amerika 2015

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

24 Augustus 2015 | Nederland, Huissen

Nog even en dan gaan we! Al met al zijn we al bijna een jaar bezig met de voorbereidingen. In oktober 2014 hebben we de camper al geboekt (een C27-30 van Road Bear). Snel daarna de tickets voor een retourtje Amsterdam - Los Angeles en toen begonnen met het uitstippelen van de route.

Dit is de route geworden:
Los Angeles - Las Vegas - Zion National Park - Bryce Canyon National Park - (via Utah's Scenic Byway 12 naar) Capitol Reef National Park - Moab - Arches National Park - (via Utah's Scenic Byway 128) naar Colorado National Monument - (via Million Dollar Highway, HWY 550) naar Ridgway State Park - Mesa Verde National Park - Monument Valley - Page/Lake Powell - Horseshoe Bend - Glen Canyon Dam - Bearizona Wild Life Park - Route 66 - Las Vegas - Lompoc - Los Angeles

Uiteindelijk hebben we ook maar besloten om de camperplekken vooraf vast te leggen. Voor sommige plekken was dit noodzakelijk, aangezien deze vrij snel vol zitten. Het ging dan om de camperplekken in bv Zion NP en Arches NP, die kun je een half jaar van te voren reserveren en dat bleek ook wel noodzakelijk. Een paar dagen nadat we geboekt hadden zaten deze nl. al vol op de dagen dat wij er zijn. En dan zit je toch laat in het seizoen.....

En nu, zo'n dikke week voor vertrek zijn we bijna klaar. Nog wat kleine dingetjes regelen, spullen inpakken en gaan!

We proberen per dag/om de dag even snel het reisverslag incl. foto's bij te houden, tenzij we in de "middle of nowhere" natuurlijk geen internet hebben. Via de mail wordt je op de hoogte gehouden.

groetjes,
Aiden, Zoey, Birgit en Benno

Oja.... heb je geen interesse, mail/app dan even, dan verwijderen we je mailadres uit de mailinglijst.