Dag 1: Amsterdam - Los Angeles - Reisverslag uit Mountain View Acres, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 1: Amsterdam - Los Angeles - Reisverslag uit Mountain View Acres, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 1: Amsterdam - Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

02 September 2015 | Verenigde Staten, Mountain View Acres

Nou, we zijn er!

Om 8 uur zijn we opgehaald door Danny van het taxibedrijf en werden we relaxed naar Schiphol gereden. We hadden al ingecheckt, dus alleen de koffers nog en klaar. Helaas zijn ze Schiphol aan het verbouwen.... ook het speelgebied voor de kinderen, dus die moesten we op een andere manier vermaken. De vlucht zelf verliep voorspoedig, kids hebben zich super gehouden.

Aangekomen in LA ging het allemaal wat minder snel. Koffers ophalen, douane (wat een drukte!) en door naar de autoverhuur. Gelukkig stond de auto al klaar: a big american Chevrolet Tahoe. Na wat gehannes met de autostoeltjes (ik vond dat ze niet goed vast zaten, "oh" zegt die medewerker "je zet ze al een stuk strakker vast dan de meeste" dusss, wat een sloappil.), uiteindelijk zat alles naar wens, konden we op pad.

En toen begon het: in NL heb je files, hier heb je in de spits volgens mij structureel "zwarte zaterdagen" in LA. En dat met 6-7 baans. Gepland was een 1,5 uur rijden, dat werden er 3,5...
En dan is de afslag van het hotel ook niet meer aanwezig: van exit 130 gingen we door naar exit 138.... Laten wij er nou bij 131 af hebben gemoeten. Helaas, ut was er al rete druk ivm wegopbrekingen (van 7 baans terug naar 2 baans, vul de drukte dan zelf maar in), dus we zijn maar doorgereden naar ut eerst volgende hotel.

De travelodge in Hesperia. Snel alles eruit en hoppa ut bed in. Kids waren op (maar wat hebben ze zich goed gehouden) en wij ook.

Morgen verder naar Las Vegas, hopelijk nu zonder files....