Dag 4: Las Vegas - Zion - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 4: Las Vegas - Zion - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 4: Las Vegas - Zion

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

05 September 2015 | Verenigde Staten, Springdale

Op naar Zion NP, de Watchman campground. Ongeveer 3 uur rijden, als je geen files hebt, voornamelijk over de snelweg. Ergens op 3/4 van de rit zijn we eraf gegaan bij het stadje St. George. Opzich niet heel veel bijzonders, maar er zal vast een leuke playground voor de kids te vinden zijn. En die wisten ze ons bij het visitor center wel te vertellen: 1 afslag terug was er een hele grote, met glijbanen, schommels, een water gedeelte, kortom heerlijk voor Zoey en Aiden om zich eens lekker uit te leven. Ook die foto's moeten we jullie helaas nog onthouden, maar komen snel! Uiteindelijk kwamen we vlak voor de campground nog even in de file. De toegang naar Zion NP ligt naast de campground, dus iedereen die het park in wil moet via die weg.....en het was nog in het Labor Day weekend, dus ook de Amerikanen gingen er op uit.

We hadden een schitterend plekje op de campground, hier bleven we 2 nachtjes, dus lekker relaxed alles uitstallen. Morgen staat Zion NP zelf op het programma, voor nu even lekker eten bij de pub en nog wat bbq voedsel halen voor morgen.