Dag 14: Mesa Verde NP naar Lake Powell - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 14: Mesa Verde NP naar Lake Powell - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 14: Mesa Verde NP naar Lake Powell

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

15 September 2015 | Verenigde Staten, Wahweap

Vandaag de langste reisdag met de camper, ruim 260 mijl wat 4,5 a 5 uur rijden betekende. Eindbestemming was het Wahweap RV Park wat lag aan het Lake Powell. Daar hadden we voor 2 nachten gereserveerd (dat werd er toch maar 1, zie reisverslag dag 15) zodat we even lekker konden bijkomen van de lange reisdag. Aan het lake, dus zwemmen voor ons allen en lekker spelen op het strand voor de kids.

Ondanks de lange reisdag hadden we ook nog wel wat bezichtigingen gepland onderweg:

Monument Valley, woestijnlandschap met grote rotsen (ook het decor van vele films en commercials. Voor mij erg bekend uit Forrest Gump. Ook zijn we nog langs de Mexican Hat gekomen (zie foto's)

Aangekomen bij de campground, Wahweap RV Park, was het de reis zeker waard. Wat een schitterende plek met schitterend uitzicht op het Lake. Snel ons gereserveerde plekje opgezocht en daarna richting het strand om toch nog even het water te voelen. Fris, maar wel lekker.