Dag 3: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 3: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 3: Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

04 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ook nu waren de kindjes weer vroeg op (toch wel iets van een jetlag blijkbaar). Gebeld met Road Bear hoe laat we de camper konden ophalen, dat zou vanaf 11u kunnen. Ff nog geskyped met oma Corrie, alles weer inpakken, in de auto en op naar het camperbedrijf. Tussendoor nog ff de auto ingeleverd en ons naar het verhuurbedrijf laten brengen. En daar stondtie dan: een 27 ft camper met eigenlijk alles erop en eran. FF (ahum) al het papierwerk regelen, uitleg over de camper en dan op pad. En als je er dan in rijd, dan is dat ding toch best groot. Gelukkig mag je 4 parkeerplaatsen innemen, dus dat deden we dan ook maar bij de Walmart. Ook daar weer dik 3 uur rondgehangen: nooit geweten dat je dik 450 dollar bij een supermarkt kunt uitgeven. En dat ook nog in 1 karretje....Veel speelgoed, kinderstoel voor Aiden (voor Zoey hadden ze er nog 1 staan bij het verhuurbedrijf, achtergelaten door vorige huurders) en ook nog eten/drinken/etc. Alles snel in de camper gedaan, want de kindjes waren het zat. Logisch ook. Op het uitzoeken van het speelgoed na voor hun natuurlijk geen hele leuke dag. Al merk je dan niets aan ze, ze vermaken ze vrij snel. Trotse papa en mama. Vanaf de Walmart was het maar een paar minuutjes naar de eerste campground: Sam's Town RV Park in Las Vegas. Camper op zijn plekkie alles aansluiten, airco aan.....hmm, die deed het niet meer. Ik (Benno) heb toch alles goed gedaan dacht ik. Niet dus.....blijkbaar moest in het elektra kastje buiten ook de schakelaar nog om.... En toen was het tijd om te zwemmen! Heerlijk is dat dan, kindjes blij, papa en mama blij. Lekker allemaal voldaan ons bedje in. Papa en mama lekker achterin, Zoey in het grote bed boven de cabine en Aiden halverwege in zijn eigen campingbedje.