Dag 9: Richfield naar Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 9: Richfield naar Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 9: Richfield naar Arches National Park

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

10 September 2015 | Verenigde Staten, Moab

Weer een stukje reizen om naar de volgende bestemming te gaan: Arches National Park. Via de I - 70, een snelweg maar ow zo mooi, zijn we naar Arches gereden. Omdat het voor de kindjes natuurlijk niet zo interessant was om alleen maar in de auto te zitten hebben we besloten om een paar mile door te rijden naar Moab om daar op zoek te gaan naar een speeltuin.

Natuurlijk zo op het eerste oog niet te vinden. Maar even nagevraagd bij het visitor centre en daar bleek niet heel ver vandaan een mooi stadspark te zitten met onder andere heel veel grote muziek instrumenten waar vrij gebruik van mocht worden gemaakt. Nou de kids (met name Zoey) was helemaal in haar element! Iets verderop was de speeltuin, helaas was deze heel heet geworden door de zon, dus hebben ze niet veel kunnen spelen Dan maar een lekker ijsje eten en op naar de campground. Onderweg naar de campground toe hebben we al een aantal viewpoints bekeken. Wat een ontzettend mooi park is dit zeg!

Aangezien het al wat later op de dag was en zeer heet hebben we besloten geen hikes meer te doen maar lekker een hapje te eten klaar te maken. De campground lag echt schitterend, helemaal bovenin en was genaamd Devils Garden. De kids nog even lekker laten spelen en papa de BBQ aansteken om daar lekkere worstjes op klaar te maken, een paar aardappeltjes erbij, wat salade en klaar is het avondeten!

De avond viel al vroeg, we hadden Zoey beloofd naar de sterren te mogen kijken. Dus de kids bedjes klaar gemaakt, Aiden lekker in zijn bedje gelegd en Zoey nog even met ons mee naar buiten om de prachtige sterrenhemel te aanschouwen! Zo mooi! Helaas is dit niet vast te leggen op foto's maar echt onbeschrijfelijk! Ook dit plekje kon bij Zoey op haar favorieten lijstje.

• 17 September 2015 - 06:52

Marinda:

wow! Ziet er prachtig uit! Lekker genieten!!