Dag 11: Clifton naar Ridgway - Reisverslag uit Ridgway, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 11: Clifton naar Ridgway - Reisverslag uit Ridgway, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 11: Clifton naar Ridgway

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

12 September 2015 | Verenigde Staten, Ridgway

Vandaag grotendeels een reisdag gehad, maar eenmaal aangekomen op de camping in Ridgway State Park was het het reizen zeker waard. Wat een gave campground. Wij hadden een plekje op het Dutch Charlie deel van het State Park, bovenop een berg gelegen aan een mooi meer.

Bij de ingang vroegen we aan de ranger of we onze gereserveerde plek om konden zetten naar een plekkie dichterbij het meer. Dit was mogelijk maar de ranger adviseerde ons toch nog eerst even te kijken wat voor mooi plekje we dan op zouden geven. Dit advies volgden we op en er was geen woord over gelogen wat een geweldig uitzicht hadden we zeg (plek 184 voor wie ooit ook nog gaat ;-) ) Wauw. Dan maar wat verder van het meer af, echt aan het meer zijn er toch geen plekjes en we moeten hoe dan ook met de camper rijden zouden we daar willen zwemmen.

Dit hebben we dan ook direct gedaan om even de omgeving te verkennen en de kindjes wat vermaak te geven na zo'n lange dag op de weg. Geweldig vonden ze het. Ingesmeerd met zonnebrand en een schepje met een emmertje in de hand liepen ze vol enthousiasme het water in. Dat doet het altijd goed! Daarna weer lekker naar boven gegaan om de BBQ in de brand te steken en te genieten van het mooie uitzicht en natuurlijk de schitterende sterrenhemel.