Dag 7: Bryce naar Richfield - Reisverslag uit Richfield, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 7: Bryce naar Richfield - Reisverslag uit Richfield, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 7: Bryce naar Richfield

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

08 September 2015 | Verenigde Staten, Richfield

Vandaag lekker bijtijds opgestaan om naar Richfield af te reizen via de UT-12 (1 van de vele scenic byways van Amerika). De bedoeling was om naar Fruita te reizen, maar vanwege de weersvoorspellingen, en we zijn hier natuurlijk niet voor het slechte weer, hebben we besloten iets verder af te reizen naar Richfield.

Wat een gave scenic byway! Met af en toe een klein buitje onderweg hebben we het nog prima getroffen, we hoeven tenslotte ook geen volle zon te hebben als we een reisdag hebben. Onderweg genoten van de beestjes die we zagen, hertjes die vlak langs de weg liepen, maar daardoor ook veel langs de weg lagen... Helaas waren het aantal niet levende hertjes gelijk aan het aantal wat we huppelend langs de weg hebben mogen aanschouwen: eindstand was 5-5.

Ook de uitzichtpunten waren geweldig weids! Tussen de middag heerlijk in de camper geluncht, want het was wel een beetje frisjes buiten. Daarna weer door om naar de campground te gaan. Voordat we op de campground aankwamen konden we natuurlijk niet voorbij rijden aan een superdeluxe playground. Zodat de kindjes zich even konden uitleven. Wat gaaf en goed verzorgd zeg!

Eenmaal aangekomen op de campground kregen we een plekje wat heel vlakbij een speeltuintje lag! Geweldig, wie wil dat nu niet, een speeltuin in de tuin. Daar hebben we de BBQ in elkaar gezet en heerlijk gegeten.