Dag 6: Zion naar Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu Dag 6: Zion naar Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Familie Vaanholt - WaarBenJij.nu

Dag 6: Zion naar Bryce

Blijf op de hoogte en volg Familie Vaanholt

07 September 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Via een schitterende weg (en een tunnel, waar de ranger het tegemoet komende verkeer even tegenhield zodat wij in het midden van de tunnel konden rijden) zijn we vroeg vertrokken richting Bryce Canyon National Park. Wat een mooi vergezichten heb je hier zeg. Wandelingen hebben we vandaag maar niet gedaan, we zagen de regen in de verte al tegemoet komen (incl. de flitsen van het onweer) en de kindjes wilden toch graag lekker spelen. Logisch ook! Maar alleen de viewpoints bekijken geeft al een schitterend beeld van het park, zie de foto's.

Op de terugweg uit het park reden we al door de regen, wat ook goed te merken was op de campground. Daar was een goede bak water naar beneden gekomen.

Oja, ook maar even de foto's van voorgaande dagen geplaatst.

• 12 September 2015 - 17:56

Linda Schoeman:

Wat een prachtige foto's! Wat zullen jullie je ogen uitkijken. Geniet ervan!

• 15 September 2015 - 16:48

Jeroen En Wendy:

Hiya buurtjes :)
    Wat een tegekke foto's!! en leuke reisverhalen zeg.
    Geniet er nog lekker van.
    xx J&W